Šodien pieķēros šalles adīšanai... drīzāk nevis adīšanai bet nu jau šalldes adīšanas turpināšnai. Sapratu, ka adīšana pamatīgi nomierina, adi valdziņu pēc valdziņa un ieadi tajā savu mīlestību.... katrā valdziņā maza kripatiņa mīlestības, labas domas un nu jau pusšalle noadīta :) Tā kā tā ir dāvaniņa, cerams ka jubilārs būs priecīgs un viņam patiks. Šodien izdomāju sevi palutināt ar kino seansu, kā arī ar jaunu dziju, ar kuru es varētu uzdarīnāt lūk šādu šallīti: Vai nav skaista? Man patīk, tikai jāsaprot instrukcija kā to adīt vēl un jāpabeidz šī brīža adījums. Šī skaitās volānu dzija. Ar šo dziju adot šallīti, rodas skaisti volāni. Diegi ir YUNTEKS TEKSTIL SAN.VE TIC.LTD.STI. ražojums no Turcijas Alize un pašu produktu sauc: DANTELA. Te var apskatīt krāsas ražotāja mājas lapā: http://www.alizeyun.com/products-handknitting-aw-secilmis.asp Internetā atradu arī instrukciju, pati gan vēl neesmu izmēģinājusi, bet teikšu, ka video ir diez gan saprotams: ...
Kopš 1976.gada ZAK! Designs produkcija ir apņēmusies padarīt katru ēdienreizi īpašu ar interesantiem, krāsainiem un rotaļīgiem virtuves rīkiem. Zīmols iemantojis popularitāti visā pasaulē – Eiropā, ASV, Meksikā, Japānā, Ķīnā un Meksikā. Pats zīmols nāk no Amerikas. Virtuves rīku dizains ir ne tikai pievilcīgs bērniem, bet arī pieaugušajiem. Virtuves rīki ir piemēroti ēdienu gatavošanai. Pēc dizaina tie ir unikāli, krāsaini un pievilcīgi. Produkti no ZAK! Designs ir redzami daudzos preses izdevumos visā pasaulē, piemēram: Glow, Yum for kids, Celebrate, InStyle, Everyday Food. Vairāk informācijas par to pieejams te . Avots: http://www.zak.com
Mūsdienās visi kliet un saka brends, tas ir brends, tas ir labs zīmols, bet kas tad īsti ir zīmols? Brand no angļu valodas tulkots – zīmols tas ir produkta vai uzņēmuma tēls. Tas var būt gan simbols, vārds, zīme, dizains vai visu šo nosaukto elementu kopums. Tas ir sava veida priekštats cilvēka prātos. Ar zīmolu var atšķirt konkrētu produktu no citu konkurentu produktiem. Zīmols tas arīdzan ir tajā iekļautās vērtības. Zīmols ir arī skaidri atpazīstams nosaukums, ko uzņēmus sabiedrībā izmanto, lai tā atšķirtu uzņēmuma piedāvājumu no jebkura cita tāda paša vai līdzīga uzņēmuma piedāvajuma. Zīmolus var iedalīt četrās sadaļās - Vietējie zīmoli, kad reklāma tiek koncentrēta uz vienu vietu vai valsti. - Reģionālie zīmoli, kad oarjentācija ir uz vienu noteiktu reģionu, piemēram, Eiropu - Starptautiskie zīmoli, kad tas ir orjentēts uz visu pasauli, bet atspoguļo vietējo kultūru - Globālie zīmoli, kad tiek aptverta visa pasaule, reklāmas visās valstīst turpat identiski vienādas, ti...
Komentāri
Ierakstīt komentāru