Lapas

trešdiena, 2011. gada 19. oktobris

Šodiena

Diena atkal bija pilna. Darbā sagaidīja kārtējais aukstums, jo saplīsusi apkures sistēma. Bet tas jau netraucē strādāt. No rīta piecēlos uztaisīju kārtējo savu veselīgo kokteili no piena un augļiem un devos uz darbu. Ārā tik drēgns! Rītu laikam cimdi jāvelk.


Kā katru dienu pēdējā laikā tā arī šodien es mēģināju saskatīt labās lietas un izanalalizēt vakardienas labās un sliktās lietas. Jā labās lietas vairojās :) arī labās domas vairojās.


Šodien nolēmu laicīgi pamest darba telpas. Pulstens 17.00 es izgāju no darba, vēlējos apciemot draudzeni, bet viņa bija izbrukusi no mājām līdz ar to nolēmu doties pie vecvecākiem. Vakars bija tik saulains... Es guvu vienu atziņu – es patiesi ļoti mīlu savus vecvecākus, viņi ir tik mīļi man. Ieraugot viņus tā gribas viņus samīļot un apčubināt... Un ja viņi zinātu, cik ļoti es viņus mīlu :)

Un mājās mani protams sagaidīja mans mīļais peļuks... vislielākais mans mīļums uz pasules. Saku šodienai arlabunakti! :) Rītu jauna diena nāk, jaunas domas un darbi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru